Backofficemedwerker 

Ben jij de nauwkeurige en gedreven medewerker die ons voor 32 uur pw. in Hendrik-Ido-Ambacht komt versterken? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen:

Jouw rol is veelzijdig en essentieel, waardoor je een centrale positie binnen ons bedrijf inneemt. Je werkzaamheden zijn breed van aard zoals:

  • Het wekelijks verwerken van uren voor alle uitzendkrachten;
  • Behandelen van declaraties;
  • Opstellen van facturen;
  • Beheren van debiteuren;
  • Verwerken van ziekmeldingen;
  • Het aanleveren van gegevens t.b.v. salarisadministratie;
  • Zorgen voor de personeelsadministratie;
  • Het plannen en of wijzigen van diensten van zowel de zzp’ers als uitzendkrachten;
  • Plannen en organiseren van verschillende administratieve taken.

Verder staan wij als team open voor nieuwe ideeën en inbreng. Wij zoeken iemand die wil groeien met Operando!

Wat heb jij te bieden:

  • Minimaal MBO 4 werk en denkniveau;
  • Een flexibele instelling;
  • Een zelfstandige werkhouding, initiatief, niet bang om fouten te maken, prioriteiten stellen en besluiten nemen;
  • Affiniteit met cijfers en systemen;
  • Duidelijk en professioneel kunnen communiceren, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Ervaring in een vergelijkbare functie is vereist;
  • Verder vind je het belangrijk om contacten te onderhouden met onze klanten en om tevredenheid te waarborgen om langdurige relaties op te bouwen met ze.

Wat wij bieden:

  • Een marktconform salaris, vrije dagen en vakantiegeld;
  • Afwisselende en uitdagende werkplek; 
  • Een werkplek waarbij je verder kunt groeien en bloeien; 
  • Een winst uitkering aan het einde van het jaar;
  • Natuurlijk een enthousiast team waar je met open armen wordt ontvangen!

Is dit jouw nieuwe uitdaging of heb je nog vragen? Neem contact met ons op! Bel, mail of stuur een WhatsApp-bericht naar Michelle en stel je vraag via 06 86 84 82 12 of recruitment@operando.nl. Meer informatie over Operando vind je hier.